rasfoind azi pe plaja revista beaux arts, printre altele am dat peste un pictor care-mi place - peter doig, si (oare mai e asta o surpriza?...) e din zona cu "problema" - ma rog, nu UK, ci Scotia, anyway...pe-acolo :)



this one is very special, dunno, I just feel it :)
"100 years ago"


"the secret"



"la pie", preferata mea din cele ale lui monet - o zi de iarna pe care o simt de parca as fi acolo...linistea, lumina, aburul respiratiei, scartaitul zapezii sub cizme, aerul tare, parca totul e un clopot de cristal asteptand sa sune la miscarea limbii. limba...e pasarea de pe gard, iar cand scoate un tril, totul vibreaza cu un sunet cristalin - turturii din copaci, aerul, zapada prinsa intre gene... sunt nascuta in ianuarie, si asa imi imaginez ziua mea - o zi de iarna precum un candelabru de cristal :) ... desi n-a fost asa :)




Comentarii