fetish

dressed in black



păstrezi şi-acum amintire
chiloţii mei negri cu linii decise
cuţite ce-ţi adânceau aspru palmele


nu mi i-ai dat niciodată-napoi
nici nu mi-ai luat alţii în loc
aşa că
veneam goală sub rochie
un reproş în plus
şi o grijă în minus


mă futeai repede şi apăsat
mă ţineai strâns
te-auzeam cum
scrâşneai în gând
“nu fugi”
în priviri aveai ace negre şi lungi
mi le treceai prin creier
şi mă înfigeai în pat
ca pe-o insectă cu trup de femeie
tremurai
cutremur de epicentru adânc
parcă te aşteptai
să plec
înainte să termini


la sfârşit rămâneam doar
apă sărată
respiraţii şi ochi


până la urmă am plecat
tu ai rămas o haină descusută
ruptă de pe cadavrul însângerat al
femeii cu faţa sfâşiată de melancolii şi orgasme


ţi-au rămas hematiile mele în piele
de-atunci te fuţi compulsiv
gândindu-te că
în principiu
sângele ar trebui să iasă din haine
cu apă rece



copyright: ligia pârvulescu

Comentarii