cand tara ta e alta
foto de zilele astea, din alte parti,
in care departarea mi-e cel mai aproape
pentru ca e libertate, si mai mult,
e nesfarsit
[nesfarsit si la propriu,
pt ca zilele urmatoare o sa mai fac si altele :)]


apropiere 1

apropiere 2

urmatoarele patru foto imi plac cel mai mult
ele spun o poveste pe care am vazut-o pe plaja
le-am numit "je ne t'aime plus"

1
2


3



4

daydream
1
2
3

4

5

almost human affection
1
2

3

4

5

6

albastru



the catcher in the ...hm.

a nu se arunca pamantul...


unii opresc

arrow 1

arrow 2

foto de jos imi aminteste de povestea cu prepelita,
a lui bratescu-voinesti parca. nu stiu de ce.
asa imi imaginam cand citeam ca arata lanul,
atmosfera asta, densa, grea, luminoasa pana la
sufocarea ochiului.
mai departe 1

mai departe 2


Comentarii