...si iata cum am ajuns eu acasa cu intentia brava de a dormi
si am dat peste EMILIE AUTUMN (da, tot cu toamna).
sunt f multumita.

parerea mea e ca e un artist f talentat, versatil si
cu care eu am rezonat f f bine, de mult nu mi s-a mai intamplat.
prin urmare, n-am putut sa selectez doar 2-3 melodii,
asa ca am turnat multe aici :)
acopera si combina o gama de jazz, rock, clasic instrumental,
opera, club, cantece de copii...

are niste melodii bune de ascultat si la ingerare de alcool :))

toate melodiile au si versurile (la capitolul asta
tonul e cand in gluma, cand serios,
uneori amandoua deodata,
alteori de o ironie amara, alteori de-a dreptul playful).

o vreme n-o sa mai postez nimic, ca sa va las timp sa ascultati,
probabil dureaza cam o ora. dar chiar MERITA.
[altfel, la ora asta dormeam :)]































& Nightwish ROCKS!!


Comentarii