m-am aşezat să-mi beau cafeaua.
afară era primăvară.
soarele topise copiii de hîrtie de pe băncuţe
topise iarba; mamele rămăseseră cu ochii ficşi şi acadelele în mînă.
afară venise primăvara
ducînd pe anna karenina pe braţe.

mîncasem deja trei pungi de bomboane silvana
deci tata murise de trei ori,
adică Papa stierf van verdrie
nu, nu minţeam, jucasem x şi zero
de fiecare dată îmi dădea acelaşi rezultat.

m-am aşezat să-mi beau cafeaua
am încercat să plîng şi nu mi-a reuşit
în oglindă am exersat cu mîinile pe faţă
m-am privit în ochi mai multă vreme
nimic nu se întîmpla,
totul era întristrare
dinăuntru lacrimile celorlalţi acoperiseră pereţii
într-adevăr tata murise de tristeţe.


("papa stierf van verdrie" by medeea iancu)
(videos sunset timelapse in dubai, surise timelapse in dubai, by bristolg on yt)


Comentarii