O veste care a venit ca un trăznet peste noi toți: Adi nu mai este. După ce șocul și durerea vor trece, va rămâne poezia; poeziile de dragoste atât de frumoase. Vor rămâne amintirile și frumusețea. Adi recitând - și o melodie care, deși nu era în playlistul lui, e posibil să descrie raiul, așa cum îl vedeasimțea el. Rămâi cu bine Adi, ne vom întâlni cu toții în acel loc. Înmormântarea va avea loc azi, cimitirul Bellu, aleea Artiștilor.







VÂND suflet. Poate fi recondiționat. Se poate plăti și cu cardul. Primesc și bonuri de masă. Preț negociabil. Fără intermediari. Rog seriozitate din partea diavolului. Să nu mai sune cu voce de femeie noaptea târziu, spre dimineață să-mi spună că mă iubește. Să nu mai pretindă că e bunica moartă și să-mi spună că i-e dor de mine și mă așteaptă. Să mai merg și eu din când în când la biserică să mă rog pentru ea, ca Dumnezeu să ne aducă repede împreună, pentru că mi-a făcut vărzare, cum îmi place mie. Și s-o aduc și pe fata aia, care mă tot sună noaptea, s-o cunoască și ea, e sigură că e fată bună dacă mă iubește și o iubesc și eu. Să nu mai sune de la Vodafone c-am vechime şi au un plan tarifar cu o ofertă mai bună pentru mine la abonament, cu minute gratuite în străinătate, pe lumea cealaltă, sau să-mi bage tableta lor pe gât. Să nu mă cheme în multinaţionale la interviuri pentru job. Rog diavolul să se abțină dacă e neserios. Aştept şi diavolii din alte religii.

/ 'Mica publicitate'