"Dintre toate creaturile lumii omul este cel mai detestabil. El este singura creatura care cauzeaza durere pentru amuzament, constientizand ceea ce face." (Mark Twain)

3 documentare care imi par ca vin unul din altul cumva... mai ales primul m-a facut sa-mi fie rusine ca sunt om. Jur ca de azi nu mai mananc carne, oua, lapte si nu mai cumpar nimic din piele si blana naturala.
...macar atat pot face. Daca am face toti asa (sper ca aceste documentare sa ajunga la cat mai multa lume), n-ar mai avea pentru cine sa tortureze...

(avertisment: primul documentar contine imagini de-a dreptul socante - chiar si pentru mine)



...al doilea documentar n-a mai venit ca o surpriza, si oricum, daca suntem in stare sa ne facem unii altora ce ne facem, nimic nu mai poate fi socant...



...si zeitgeist addendum, o continuare a zeitgeist.
"Nu este un semn de sanatate sa fii adaptat la o societate profund bolnava."
(J. Krishnamurti)
Acum cativa ani cand spuneam unora ca TOTUL e gresit, ca nu vreau sa iau parte la asa ceva si ca trebuie luat tot de la zero, radeau :) Nu stiam sa explic asa bine ca aici TOT, pt ca eu le-am simtit mereu intuitiv, am o mare greata legat de tot sistemul mondial, si asta nu de ieri. Si iata...
...hai sa renuntam la sistemul asta tampit cu munca pentru profitul catorva...si la alte aiureli ale sistemului...(pentru mai multe informatii: www.thezeitgeistmovement.com - au organizatie si in romania)



...totusi inca mai cred in bine. Totusi.
O vreme nu o sa mai postez nimic, pentru a da ocazia cator mai multi sa vizioneze.
Oricum, sunt speechless.


Comentarii