Cristian


Cristian Crisbășan este fotograful român care a fost inclus în Antologia Taschen ‘The New Erotic Photography', fiind printre cei mai buni 82 de fotografi contemporani de nud. 

Pe lângă faptul că este un artist al fotografiei de nud, este și un om cu o minte activă, deschisă și complet lipsită de superficialitate, un bărbat complet lipsit de misoginism și o persoană cu care am avut ocazia să constat că rezonez aproape în totalitate în ceea ce privește concepția despre lume și viață. 
M-a bucurat faptul că atunci când ne-am cunoscut mi-a spus că și-a crescut fata, Alexandra, să fie așa cum sunt eu (și alte femei ca mine). Am cunoscut-o și pe Alexandra și da - sper ca în generațiile care urmează situația femeii să fie schimbată prin existența unor asemenea copii, crescuți în familii cu mintea deschisă și lipsite de prejudecățile sociale actuale.

& câteva vorbe înregistrate despre arta fotografiei și despre fotografia de nud.



Comentarii