a special place this evening - chez marlene


Am fost realmente impresionata, si asta nu-i deloc usor. Pareri online:

"Am calcat pentru prima data in Chez Marlene.
E la piata Sfantul Stefan, intr-o vila dichisita (galbena). Putine mese, totul discret. Atmosfera frantuzeasca, pian, vesela si tacamuri deosebite.

Mobilier cu patina timpului, patefoane, poze vechi cu Marlene Dietrich, tacamuri din argint, muzica veche si buna (edith piaf, canzonete, louis armstrong, etta james). Restaurantul are doua etaje - la parter sunt doua sali mai mari, iar la etaj 3 camere care functioneaza pe post de separeu ( 3 mese fiecare, o pianina, candelabre).
Servirea este impecabila, mancarea exceptionala, patronul - bucatar - shef, fan Marlene Dietrich, scolit la Paris - se ocupa direct de prepararea fiecarui fel de mancare.
Preturi mai mult decat maricele, dar mancarea dementiala: crema de ciuperci nu are nici o legatura cu nimic altceva, supa de rosii cu bucati mari de mozzarela e un deliciu.
La felul doi am incercat un muschi de vita cu sos de fructe de padure, care m-a lasat absolut fara cuvinte. In primul rand nu am reusit sa il termin, cred ca avea 400 de grame, si pregatit corect, suculent si gustos, nu ca talpile de prin alte parti. Ciupercile gratinate erau de fapt ciuperci umplute si gratinate.
Piureul comesenilor era batut cu unt si lapte - l-am gustat si mi-a parut rau ca nu am cerut si piure ca garnitura, in fine, ce sa zic, pentru o seara in doi este locul ideal.
Nu il recomand pentru o iesire cu prietenii, pentru ca muzica aia frantuzeasca iti taie venele. Sau ti le lasa lungi.
Si inca un mare minus - se asteapta foarte mult, totul se face pe loc. Dar asta poate fi si o virtute."


Comentarii