simply love :)

dragostea e atunci când îmi vine să vărs şi tu îmi ţii capul deasupra wc-ului
dragostea e atunci când îmi e frig, tu vii îmi iei mâinile în mâinile tale şi pumnul meu e o pasăre mică căreia începe să îi bată inima.
dragostea e atunci când îţi vorbesc mult mă doare gura şi tu crezi că îţi spun ceva. de fapt, nu vreau decât să mă săruţi ca să tac.
dragostea e atunci când te trezeşti înaintea mea, îmi faci cafeaua şi pleci la serviciu. eu mă trezesc şi o găsesc pe masă încă aburind.
dragostea e atunci când mi-am tăiat degetul pentru că încercam să îţi gătesc ceva tu mi l-ai băgat în gură şi nu a mai sângerat.
dragostea e atunci când fac baie tu stai pe jos să mă priveşti. când ies din cadă mi se strâng sfârcurile de frig şi tu în loc sa pui un prosop pe mine mă iei în braţe şi te uzi tot.

(dragostea by elis ioan)

Comentarii