i-am sustinut de cand aproape nimeni inca nu stia de ei
(le cumparam casetele pe sub mana, la tarabele de la piata sudului)
daca le-as fi fost impresar...:))))

mai jos - melodia o stiu demult, dar acum e obiectul noului lor clip, mizantrop si sangeros ca pe gustul meu - cel mai reusit vers mi se pare
"si eu te plac, da'-n sange-asea" :D

(cum au spus si baietii, e soft)
enjoy for the winter hole-y-days :)))




Deşi ultimul videoclip al trupei, filmat într-o măcelărie, e la fel de sângeros ca o scenă in „Saw“, băieţii spun că le-a ieşit un pic cam „prea moale“.

"Degeneraţia" consumistă, care-şi extrage adrenalina de pe TV şi internet, are un aliat de nădejde în Paraziţii: ultimul lor videoclip, „De ziua ta“ (un single de pe albumul „Slalom pentru cretini“), e un „Saw“ („Puzzle mortal“) comprimat în variantă românească, un horror numai bun de zdruncinat firile slabe.

Regia îi aparţine unui cineast cu Palme d’Or, Marian Crişan, autorul scurtmetrajului „Megatron“. Filmat într-o singură zi, într-o măcelărie, clipul nu face concesii pentru privitorul (şi ascultătorul) obişnuit de TV, de aceea a fost lansat săptămâna trecută doar pe internet. „Am vrut să facem un clip horror, să facem ceva sângeros şi explicit... desigur că ne-am fi dorit să fie şi mai explicit şi cu mai multe efecte“, explică Marian Crişan. De aceeaşi parte a baricadei este şi Cheloo, care spune că „De ziua ta“ e mai cuminte decât şi-ar fi dorit.

„Am vrut un film care să nu fie pentru televiziune, aşa că ne-am gândit să-l facem pentru internet exact cum vrem noi. Din punctul meu de vedere, a ieşit un pic cam moale. Nu înţeleg de ce toată lumea este isterizată, mie mi se pare simpatic“.

„Atenţie, imagini şocante!“

Scenariul nu e complicat: pe principiul „antidedicaţiei“, Cheloo, Ombladon şi Freakadadisk îşi rezolvă antipatiile din versuri omorând cu drujba, într-o mare de sânge, printre animale tranşate, un „cocalar“, un gardian, un patron de casă de discuri, un preot, o curvă, un poliţist şi un rapper.

„Băieţii îşi doreau ceva în genul «Hostel», un concept în care să fie clar că mesajul este direcţionat spre anumite persoane. Eu le-am propus să mergem în zona măcelărie, abator, pentru că de mult doream să folosesc acest loc ca fundal pentru un videoclip. Desigur, nu putea fi un videoclip pentru o piesă pop-dance...“, detaliază Marian Crişan.

Imaginile nu se limitează la a sugera carnagiul, motiv pentru care primii comentatori pe internet s-au simţit datori să lanseze avertizări: „Atenţie, imagini şocante!“. Cineva găseşte că seamănă cu un „un frigider plin de carne“, cei mai mulţi îl compară cu „Saw“, iar unora li s-a părut de-a dreptul „cool“. Dincolo de conţinut, clipul e foarte bine închegat, iar imaginea poartă semnătura unui profesionist. Unul pasionat de filmele de gen.



Ho-ho-ho :D

Comentarii