the point of no return



de fiecare dată când mi se face milă de mine
tu eşti acolo pielea ta este lipită de pielea mea
coastele nostre se întâlnesc
cine este acest bărbat cu braţele tăiate de unde vine el?
când mă trezesc în miez de noapte
îl văd la capul patului cu cioturile braţelor sângerând
rănile lui sunt mereu atât de proaspete
de parcă chiar atunci ar fi ieşit de sub cuţite
chipul tău îmi răscoleşte liniştea fiecărei zile
când mi se face milă de mine tu eşti aici lângă mine
ţi-au tăiat părul ţi-au ras barba
ţi-au lăsat tăieturi adânci în obraji
mâinile tale sunt tot mai reci
am intrat în curtea spitalului ca-ntr-un abator
eşti iedul meu am venit pentru tine
eşti iedul meu am venit să-ţi aşez
gâtul sub lamă
mie nu mi-e milă de nimeni mie mi-e milă de mine

(by elena vlădăreanu)

Comentarii