pretty in scarlet


“and when the wound on my back heals / I’m coming to get you”
(song by Danko Jones)



merg încordată.
trec tăcută prin bărbatul consumat de furia anilor. uneori
îl dezlipesc de pe clavicule şi-l trăiesc
scurt şi în linişte, ca şi cum aş fuma ţigara de după. satisfacţia
mi se întinde ca o mâzgă pe faţă. aerul se comprimă
între colţii mei şi carnea lui ridată de dragoste. îi sfâşii luminos
aşternuturile întunecoase şi calde, în care vegetează femele umflate de somn. el fuge
ca un liliac speriat, trântind uşile tuturor oaselor.
isus dezmembrat, răstignit invers.



păşesc echilibrată şi calmă prin carnea lui dezumflată. femelele
îmi pocnesc leneş sub tălpi. eu nu alunec. nu cad sfâşiată de o parte şi de alta a aşteptărilor lui.
trec limpede prin bărbatul consumat.
din viaţă în viaţă îl dezlipesc de pe clavicule şi-l trăiesc
scurt şi în linişte.
sunt o femeie înaltă şi dreaptă ca o lamă de sabie. perfect ascuţită.
trec prin sângele lui zbârnâind.
îmi stă bine în roşu.


copyright text: ligia pârvulescu

Comentarii