two artists friends of mine

(nicolae voiculeţ panflute & sorin romanescu guitar)








recycle (bin)
nepoezie pe jazz
(scrisă după un concert de jazz “recycle”, 5 aprilie 2007)



tabac, degete lungi, blue lagoon curaçao
nici nu ştiu ce soarta mea mai caut p-aici
cică-n seara asta e jazz
ascult mişto printr-o sticlă
murfatlar dealu mare sau ce naiba e


noaptea asta le-o dedic lu’ pall mall
dunhill winston şi încă ceva
nu mai ştiu ce unde şi cum,
cine se simte vizat să-mi pupe vertebrele
cu mielină cu tot şi
să-mi ducă politicos înapoi oasele-n bailey's


în jos nu simt
când îmi curge pe coapse rochia
cascada roşie
cabernet sauvignon


saxofonul are o gaură neagră şi largă
ca labirintul de cârtiţă grasă şi chioară
care-i the jazzman, mai zi-i înc-o dată recycle,
să pot să gândesc iar kama sutra binar,
tu eu tu eu tu eu plicticos şi mai cine
heeeiii şi ce dacă dau cu cizma de masă
azi nu m-a supărat nimeni sunt veselă


e meritul meu şi al cifrei 3+
din ziua şi lumea care tocmai se cară
cu următorul avort
spontan ca jam session-ul aici de faţă hai să trăieşti
ţi-ai băgat degetele-n mine cu rădăcină cu tot
şi-acum urcă în mine ca venele
părul meu legat la spate
în coadă de ponei roib şi urât


şi mai toarnă un pic charlie parker, coltrane
îţi închin un b52 plus 1 pe 2
şi-un sex on the bitch cu miros de trabuc
de 100 de para bucata
la baie o să mă tai la zero barat


jazzman ce naiba vreau să ies din proiect
vreau să plec urgent la tata în cuba
am auzit că tuşeşte şi-n plus
acest dissipatin’ al tău nu-mi prieşte
termină-ţi numărul norocos şi dă-mi drumul


sunt doar intenţia
unei note
minore

copyright text: ligia pârvulescu

Comentarii