pt. ca am adus in casa un monstru (doua corpuri de biblioteca vechi dar nu frumoase,
pt niste carti vechi dar frumoase...:D)
a trebuit sa integrez treaba... iar dupa ce am terminat, am dat de melodia asta... ah, decorurile ;)
(ce-mi plac "coincidentele" astea)




...so:

am luat o draperie din living si am acoperit monstrul :D
apoi am pus diverse chestii pe el si pe langa el :D
(inclusiv o rochie pe care n-o mai folosesc - desi ma incape ;)
si un sutien la care m-am decis sa renunt pe altarul monstrului ghiftuit de carti)

sper ca "opera" sa reziste dezastrului umblator, blanos si gheros care e Ţaţa...
prevad ca o sa si-o cam ia :D :D







in locul draperiei din living, am pus un fel de hm...furou, garnitura pe care o aveam la o rochie pe care am purtat-o de doua ori in 5 ani. si niste perle, si-asa am gramezi :)
[tocurile albe ale ferestrelor sunt pe gustul fostului proprietar... :(...
eu as fi pus ofcors culoarea lemnului inchis]



eh... si masuta care era in locul monstrului a aterizat intr-un colt al living-ului, langa pianina, un pic transformata de o veioza venetiana & stuff :)


Comentarii