Dorrina Tabrizzi



ar fi putut să mă cheme dorrina tabrizzi
să stau legată prin spitale să
trăiesc anotimpurile în funcție de pastile
toamna
să-mi curgă ploaia-n perfuzii
vara
să fiu intoxicată cu clorură de
să dorm numai cu
și doar dacă,
iar dacă nu, să-mi tai venele
dimineața să mă găsească albă în cada plină de sânge
cineva să scrie scenariul la romanian beauty
să se sinucidă să
câștige postum un biff, un cannes o cană din care supraviețuitorii să lipăie
cu rânjet canin când s-ar fi adeverit
ceea ce el bănuia cu unanimitate de personalități
interioare literare politice criminale
ar fi putut să mă cheme dorrina tabrizzi
să nu mai apuc să văd sfârșitul războiului să nu mai aud
fluierăturile galaxiilor care și-au investit banii și gloria în
adrenalina jocului planetar
aș fi putut să am orice alt nume care să mă facă să termin cu toate
dintr-o singură smucitură
dar am ales un nume comun o zonă rezidențială și scri
jelesc
câte puțin la fiecare derapaj al vecinului orașului țării planetei
și-al meu -
mă sinucid în serie
se cheamă lașitate se cheamă curaj
părerile sunt împărțite



Comentarii