dumnezeu e Lana del Rey


tocuri înalte
să fii mai aproape de înger
îngerul nu există

tocuri înalte
să fii mai aproape de nimic
ce prostie
când lama e chiar lângă tine

dumnezeu e Lana del Rey
în rochie albă valentino
fumându-și țigara
aprinsă de la ultima
bancnotă devalorizată

Lana del Rey râde
de planurile pe care
și le face Lana del Rey
în timp ce socializează intens
prin imense mansion-uri în
beverly hills

și unde sunt eu în toate astea
eu sunt bricheta
care a aprins
bancnotele de la care
s-a extins incendiul ce a pustiit
sistemul monetar mondial până la
ultima bancnotă ce a fript
manichiura perfectă a Lanei del Rey
când și-a aprins țigara
sunt ultimul fum pe care l-a tras
înainte să închidă pentru ultima dată ochii
de plăcere
sunt ultimul ei hohot de râs
înainte să cadă întunericul
peste candelabrele de cristal

eu sunt întunericul
și liniștea de după explozie
fiorul de frig
de pe buzele nemișcate
și pentru că altcineva nu mai e - sunt eu
și râd de planurile mele


/ Ligia Pârvulescu, 'dumnezeu e Lana del Rey'


Comentarii