profu' meu de pian mi-a zis acum doua zile (cand a citit prima data cate ceva de mine) sa SCRIU, sa ma ocup serios de asta. aproape ca a sunat a ordin :)) uof, iar ma bag in proiecte cand n-am timp... si anume 12 texte la care el sa compuna muzica (lied).
TREBUIE sa scriu, asta stiu si simt. dar nu stiu cand, totusi trebuie sa ma constrang cumva la asta. nu stiu de ce am nevoie de indemnuri mereu de la altii pentru scris... mereu m-am mirat cat de mult sunt destui oameni impresionati de ce scriu. mie mi se pare ca am atat de mult de perfectionaaaat.
...desi mi s-a dat o explicatie legata de ezitarile mele cu scrisul, si anume nerecunoasterea meritelor legate de scris in multe vieti anterioare, cand asta am facut cica, am scris si am tot scris, de unde probabil usurinta de a tranti versuri sub forma de poezie in juma de ora - o ora...si nici atata nu fac, uof, nici nu mi-ar lua asa mult timp... [pe langa alte vieti in care am fost dansator ritualic, razboinic si prostituata :)))] ... anyway, cred ca varianta mai realista oarecum a starii actuale de fapt e lipsa de prioritizare... si uneori lenea :D





adâncime
albul are curenţi pe care vin lent monştri marini
nopţi palide tremurate, cu muşcătură de
văduve hămesite colindând iarna în haite prin cimitire
lumânările îşi mănâncă flacăra
tu - unghiile, până ajungi la inimă
la flacără
sau nu

saltul rămâne departe
ceva mic aproape neştiut
neînţeles camuflat în luptător de gherilă
undeva între dunele albe ale unei imensităţi oarecare

jocul de alb şi lucire
lumina rece pe care alunecă aburul sfârâind din crupele tăioase ale cailor
fâşâitul zăpezii rupte
fuga spre ceva-ul
ştiut de cei ce nu spun

în urmă pământul cu burta mare despicată
nu ştii de unde tot vin rănile roşcate
aparent incurabile
de parcă pielea ţi s-ar tăia singură pe dinăuntru şi
tot ce ai - eşti
iar acela ar vrea să plece într-o călătorie îndelungată în afara ta

totuşi e limpede
viteza fugii de sine transformă fiecare oră într-un cuţit
dar nu te opreşti, incubus-ul personal te-ar ajunge din urmă
prin oglinzi privirile ţi s-ar întoarce să-ţi muşte faţa mâinile
înnebunite de frică, şi
tot ce-ai lăsat în urmă din tine
s-ar izbi la loc între oasele tale

iar eu nu te opresc
nu în noaptea asta lungă de viaţă -
n-ai şti decât să te întredeschizi
să presimţi cu ochiul ceţos al copilului
o mare fericire prin gaura cheii şi să
ştergi ceva ce aduce a vis,
întorcându-te alb şi oftând spre partea cealaltă



(text: ligia pârvulescu - "***********")
(foto: museye on deviantart - "dislocated wings")




Comentarii