...si am raaas...si am raaas :)) o mostra de maxima frustrare feminina.. cred ca daca am deveni toti asa doar pt o dezamagire-doua acolo, cum are toata lumea, planeta asta ar ajunge suprapopulata de zombie emotionali manifesti :D
...si am mai raaas si pt ca am recunoscut personajul masculin - nu-l stiam in ipostaza de actor in primul rand, si nici in cea de rol submisiv nu mi-l imaginam...eu il stiam in cea de dansator de salsa care conduce chiar in forta, adica chiar conduce, spre deosebire de altii care mai mult...sugereaza :)) (erwin are exact genul meu de dans, adica nu prea politicos :D:D, daca nu esti atenta poate sa-ti suceasca diverse extremitati - uneori cand ne vedem si sunt f obosita evit sa dansez cu el, pt ca pur si simplu ma "zboara"), deci - total opus fata de rolul de aici.
so... a jucat, chiar a jucat :))




and salsa.. le voila :)
[she's not so good here, but erwin is not an easy one :)]

Comentarii