Drink & drive
human affection (rolling in my 6.0)


beau
orice lichid care
mă face să semăn la faţă cu frica
surpări de fibre de colagen
şi-un zâmbet tâmp printre lacrimi

geamul deschis

plouă
asfaltul fâşâie a şarpe înfuriat
ţin întregul pământ pe volan
lumea e un punct fix
în jurul căruia mă-nvârt cu viteză
încasând sub anestezie şuturi
bolborosind alcool şi
adevăruri necontrolate

a venit iarna
curvele de pe mătăsari poartă cizme
se pălmuiesc lasciv peste fund
şi-mi invidiază maşina
ele nu ştiu
că-n spatele farurilor
e doar o altă femeie
cu priviri scurse
tutun şi
rimel obosit

poate într-o noapte ca asta
o să cobor
să le dau lor toţi banii
pentru un sărut tandru
pe gâtul sleit de
atâtea şliţuri erecte
o să-mi destup gura
ca pe-un dop de şampanie
şi cu limba înfundată în gâtlejul lor larg
o să-mi tai cuvintele
până la respiraţie

o s-o iau agale spre centru
cu două sticle de vodcă sub braţ

atunci o să pot
să plâng potolit şi
să îmbrăţisez toţi oamenii
ca pe nişte rude vechi
şi sărace


copyright foto: cosmin necula
copyright text: ligia pârvulescu