my daddy loves me
december




dale noi lustruite
vitrine pline de funde mari
şi albastre
ta
ţii se plimbă pe lângă brazi electrici
cu feti
ţe gălăgioase lipite zdravăn de mână



eu primesc
sms-uri
şi
cadouri scumpe
cump
ăr dulciuri
pentru rude b
ătrâne
o s
ă le primească iar la colet
şi-o să le molfăie cu blândeţe
în case mici de provincie
cu pere
ţii crăpaţi indecent
ca ni
şte fuste sub care
noapte de noapte

î
şi bagă mâini lacome
frigul



v
ânzătoarea ţine în braţul întins
o lum
ânare frumos poleită
îmi lipesc pe faţă zâmbetul ei şi
luminez ca un pom
înfofolit în beteală


ninge
cr
ăciunul ăsta
o s
ă mă duc la tata
s
ă-i las nişte bomboane
a
şa cum îi plac lui
învelite în staniol roşu


tata e ateu
îmi vorbeşte rar
totu
şi
dup
ă atâţia ani
poate o s
ă se bucure că am venit
s
ă-i curăţ crucea
de ghea
ţă
ş
i să-i înfig în zăpadă
o lum
ânare aprinsă
adâncă până la inimă




copyright: ligia pârvulescu


Comentarii