despre inefabil
(only special & profound people can suspend the sensation of time - here...and THERE)

incredibil (doar o expresie, de fapt e credibil). e a doua oara luna asta cand de la doi oameni speciali aud ca 1 si cu 1 NU FAC 2. eu chiar la PRIMA ora in clasa intaia n-am inteles de ce neaparat 2, si m-am simtit f proasta, pt ca alti elevi stiau deja ca 2, fara sa se-ntrebe DE CE 2, si eu nu-ntelegeam "de ce?" si mi-a fost rusine sa-ntreb, ca sa nu rada de mine. si-n mintea mea era "de ce obligatoriu 2?! cine a zis asa? cine a hotarat asa? eu vreau sa faca altfel, si simt ca fac altfel" :)... si acum, luna asta, dupa 29 de ani, aflu ca mai sunt oameni care nu sunt de acord cu 2... si anume nassim haramein si gellu naum. si in mod sigur si altii.
fucked up social&gjfhghg system :) de cand am renuntat la drept spun ca intreaga societate trebuie stearsa si luata de la zero, pt ca s-a pierdut undeva pe drum esentialul si directia, si cand am avut curajul sa spun asta now&then, n-am starnit decat rasete si replica "esti nebuna"...well...we'll see who's crazy now...soon :) mai e putin si vine perioada pentru care...am venit eu pe-aici. yupi! :)

Comentarii