AM I CRAZY OR WHAT ?!?!

am inceput azi si west coast swing (wcs), la care visez de juma' de an tot vizionand clipuri pe youtube - si care de-abia de-acum incepe sa-nceapa in romania :))

so:
proiect mare de job [asta e si cu :) si cu :(]
+ relatie
+ pian (2 ori pe sapt & exersat zilnic, pregatire spectacol pt vara)
+ pregatire show salsa (antrenamente 3 ori pe sapt inclusiv in wk-end, practice in wk-end, club, asta aproape zilnic)
+ cursuri master (in fiecare zi din wk-end) si sesiune&dizertatie master
+ curs de istoria artei (o data pe sapt)
+ scris poezii [am ajuns la un ritm de o data pe luna...:(]
+ tinut ritmul la citit
+ nerenuntare la filme bune now & then
+ vazut cu diversi prieteni [a tough one, unii deja s-au suparat pe mine de atatea amanari...:(]
+ CURSURI DE WEST COAST SWING?!
= I AM CRAZY AND I NEED A 10 DAYS WEEK !! :D:D

[noroc ca-n ritmul asta n-am nevoie de nicio dieta, altfel mai lungeam lista si cu timp pt mancat anumite chestii ce trebuiau pregatite si pt mers la sala....but fortunately, as of 2 years ago, it's not the case anymore :D]



Comentarii