memento



[..and here, ladies&genţi, here is a boy with a perfectly beautiful mouth !!! :)
- including those teeth... ;)
in fact, he is entirely - entirely physical - a type I like much, excluding this ugly clothing style :D]



Easy come, easy go
That's just how you live, oh
Take, take, take it all,
But you never give
Should've known you was trouble from the first kiss,
Had your eyes wide open -
Why were they open?
Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, you did
To give me all your love is all I ever asked,
Cause what you don't understand is

I’d catch a grenade for you
Throw my hand on a blade for you
I’d jump in front of a train for you
You know I'd do anything for you
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for you baby
But you won't do the same
No

Black, black, black and blue beat me till I'm numb
Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from
Mad woman, bad woman,
That's just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the breaks out my car
Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love is all I ever asked
Cause what you don't understand is

I’d catch a grenade for you
Throw my hand on a blade for you
I’d jump in front of a train for you
You know I'd do anything for you
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for you baby
But you won't do the same

If my body was on fire
You’ d watch me burn down in flames
You said you loved me you're a liar
Cause you never, ever, ever did baby

But darling I’ll still catch a grenade for you
Throw my hand on a blade for you
I’d jump in front of a train for you
You know I'd do anything for you
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for you baby
But you won't do the same.
No, you won’t do the same,
You wouldn’t do the same,
Ooh, you’ll never do the same,
No

___________________________________________________

& an EXQUISITE



____________________________________________________________

se aude o muzică din cele de cutiuțe muzicale
sunete fine cum
naiba se numește cîntecul
o să plouă mîine Ardra sau o să fie frig iar
mă vor privi prin geam cum febra își face de cap
asemenea unui copil într-o casă în flăcări

fumez ca să nu-mi pară rău de viața mea
fumez

aș primi o ninsoare de la tine Ardra
fulgii să zboare în sute
de direcții să simt fotografia din mînă atît de rece
parc-ar ninge din ea
sau ar da toți oamenii de zăpadă
pe răzătoare

mă tai de-a lungul ca să nu-mi pară rău de viața mea
mă tai

și seara asta ascuțită m-intră în nas
clinchetul melodiei e tot mai strident
în jur se-ntunecă de parcă s-ar face zi
în restul orașului
deschid sticla din ea aceeași melodie
risipește teama de-a bea noaptea asta pînă uit
zorile

beau ca să nu-mi pară rău de viața mea
beau

Ardra n-o să vină să m-ajute să-mi torn
odată cu greutatea din mîini
vine visul despre cum încerc să te îmbrățișez
de pe podea
paharele aliniate goale în fața mea ca o seducție
grupul unor animatoare triste abandonate
care se dezbracă pe băutură

și mă desfac la pantaloni ca să nu-mi pară rău Ardra
mă desfac și mă piș în ele
mă piș



(leonard ancuţa - "ultima beţie cu ardra")

Comentarii