într-o zi am văzut-o
viaţa mea stătea întinsă chiar aici pe podea,
lată cât o autostradă şi
beată turtă
fuma ţigări de foi
mă privea neclar şi ironic
îmi vorbea împleticit şi de sus
cică
proasto, eu am fost tot ce n-ai avut tu curaj să fii
profesionista de lux copilul nerecunoscător
actriţa asasina afemeiatul
curva filozoafă ajunsă nesperat la bătrâneţe
mă piş pe tine ‘telectualo
ai în cap numai harfe piane te crezi balerină
cine prafu’ meu mai eşti şi tu, hei
cu tine vorbesc tu asta poeta timida idealista
n-auzi
am încercat s-o pun pe silent nimic
începuse să ţipe să se tăvălească de-a dreptul
până mi-a sărit zenul
mai exact fix atunci când
m-a scuipat cu ultima înghiţitură de vodcă
am pocnit-o peste bot
am luat-o de fizic şi-am azvârlit-o afară
e clar că nu ştiu să fac pe gazda
de-atunci n-am mai văzut-o
stau aici mahmură îmi trag nasul
şi mă-ntreb de care parte a uşii sunt de fapt şi
de fapt cine dracu şi pe unde oi fi


("ce e sus e şi jos" - ligia pârvulescu
foto: "too drunk to dream" by OurLady_OfSorrows on deviantart)




Comentarii